Fan Meeting Running Man Malaysia - BATAL!

Berita sedih untuk peminat-peminat rancangan Running Man. Kehadiran Seok Jin, Haha, Gary dan Kim Jong Kook ke Malaysia pada 7 September 2013 telah pun dibatalkan. Pastinya berita ini sangat mengecewakan lebih-lebih lagi kepada mereka yang telah membeli tiket.



Tambah menyedihkan apabila kehadiran Running Man ke negara-negara lain akan diteruskan seperti biasa. Alasan yang diberikan untuk pembatalan ini ialah kerana penganjur tempatan. Pengumuman rasmi ini telah dilakukan menerusi laman Facebook.



Tengok dekat page Big Pocket Group yang jalankan tugas untuk menjual tiket pun macam sepi..langsung takde balasan daripda pihak mereka berkenaan isu pembatalan fan meeting ni...harap-harap jangan la terjadi kes penipuan...tiket bukan murah kot...paling murah pun dah mencapai RM169...mungkin setengah orang lihat amount yang sikit...tapi duit tetap duit kot... Semoga cepat selesai...

Post a Comment

6 Comments

  1. suka gary...sengal je dia...eh maksud td, kalo ade ticket2 korea lebih2 ke bg la sy ngeeeee

    ReplyDelete
  2. xde rezeki dorang nak mai sini huhu

    ReplyDelete
  3. arghhh tak aci . yup 8 rasanya yonghwa dalam rm . really love it <3
    #fanatic of korea

    ReplyDelete
  4. mahal juga harga tiket dia ya..

    ReplyDelete
  5. ha'ah kak. masa dapat berita nie memang hana excited gila. tapi kompom tiket mahal. huhu

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!