Followers

Tuesday, July 30, 2013

Anugerah Lawak Warna.

Assalamualaikum...
Kalau yang gemar tengok cerita di Astro Warna channel 132 pasti tau tentang Anugerah ni...yang akan berlangsung pada 16 Ogos ni...Anugerah ni anjurkan khas untuk komedi di Malaysia ni...
Ramai la peminat artis-artis yang lawak ni sedang pulun habis untuk memastikan artis yang dorang minat menang..ada yang yakin Zizan Raja Lawak akan menang...
Hehehe...korang dah vote ke belum..? kalau belum...klik kat banner tu untuk vote..

4 comments:

  1. ooo ya ke...baru akak tahu hihihi dah kurang tgk tv akak nie...

    ReplyDelete
  2. jarang-jarang tengok astro warna ni. sekali sekala jer...but anyone, thanks for the info sally...

    ReplyDelete
  3. penah dengar hehe tak tau pulak kata ada vote :)

    ReplyDelete
  4. xde astro..jadi tak tahu.. hehe

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again!

Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Much love!